Reklamace

Reklamační podmínky

1. Odpovědnost za vady zboží a záruka

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce. Veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva, předmět plnění opraven nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu kupujícím, kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich částí) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Záruční doba 24 měsíců je všem osobám, používajícím výrobek pro nepodnikatelské účely. Pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce zboží do ČR nebo výrobce. Záruční doba uvedená na našich internetových stránkách je určena pro koncové zákazníky, nikoliv pro firmy (nákup na IČO). V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:

- bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy,

- přiměřeným snížením kupní ceny,

- náhradním dodáním zboží,

- odstoupením od kupní smlouvy, nejsou-li 3 výše uvedené možnosti možné.

Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání zboží. Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom, zda je vada úměrná, rozhodne prodávající, a to formou písemného posouzení této vady. V tomto případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uvedena jiná společnost určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u společnosti určené k provedení záruční opravy. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu prodávající. V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené. K přepravě reklamovaného zboží používejte kvalitní obaly. V případě poškození nese plnou odpovědnost kupující a na jeho náklady bude poškozené zboží zasláno zpět, jelikož reklamace na základě mechanického poškození není uznatelná. Zásilka by měla být pojištěna.

2. Postup reklamace

Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup:

Před samotným zahájením reklamačního procesu ze strany kupujícího kontaktujte prodávajícího emailem nebo telefonicky o vzniklém problému.

Je pravidlem, že 90 % reklamací a stížností lze rychle vyřídit ke vší spokojenosti pouze po telefonické domluvě. Tzn. zasláním ihned nového zboží, popř. okamžitou opravou poškozeného zboží.

V případě, že nedojde ke shodě, prosíme o následující postup:

Proveďte zápis o škodě s přesným popsáním vady, a to napsáním e-mailové zprávy s předmětem Reklamace + číslo objednávky nebo faktury a zašlete na info@panskatrika.cz. Po doručení a přečtění Vašeho e-mailu Vám bude zasláno emailem potvrzení o jejím přijetí s přidělením kódu reklamace, například R2021099. Stav a průběh reklamace si můžete vyžádat přes emailovou adresu info@panskatrika.cz

Zašlete zboží na adresu požadovanou prodávajícím včetně označení zásilky přiděleným kódem reklamace. Ve vlastním zájmu, prosíme, zasílejte reklamované produkty určené prodávajícímu na přesnou doručovací adresu, aby došlo ke zkrácení doby reklamace. Zboží zasílejte pokud možno v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, jinak neručíme za případné mechanické poškození při přepravě zboží do naší provozovny.

3. Neoprávněná reklamace zboží

Neoprávněnost reklamace musí být ze strany prodávajícího doložena písemným vyjádřením autorizované servisní organizace dané značky.

Přejeme příjemný nákup a pohodlné nošení produktů z www.panskatrika.cz